Avtorji prispevkov so dali pravico do javne objave izključno Društvu Bravo. V kolikor želite navajati katero koli vsebino, ki je objavljena v okviru društva, to lahko storite s povezavo na našo stran, navesti je potrebno vse avtorje. Pri navajanju prispevkov je potrebno navesti tudi Društvo Bravo! Neupravičene objave bomo prijavili pristojnim službam.
Opomba: Povezave dokumente odprejo v novem zavihku. Datoteke hranimo v sistemu Google Drive.
- Tereza Žerdin: O osebnosti
- dr. Gabi Vogrinčič: Nova paradigma v konceptu pomoči in sodelovanja: edinstveni delovni načrt v socialni mreži učenca s specifičnimi učnimi težavami
- mag. Jelena Vidmar: Timsko delo v inkluzivni šoli z vključevanjem staršev
- dr. Simona Tancig: Metakognitivni programi za otroke s specifičnimi učnimi težavami
- dr. Simona Tancig: Kaj imajo skupnega A. Einstein, P. Picasso, W. Goldberg, L. Wittgenstein in H. C. Andersen? (članek objavljen v časniku Delo)
- Barbara Aljaž, Urška Grilc, Katarina Kete, Manca Maretič, Andreja Rozman: Pomoč staršem otrok s specifičnimi učnimi težavami
- doc. dr. sc. Zrinjka Stančić: Hrvatska udruga IDEM – model podrške provedbi edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj (hrvaški jezik)
- Prim. Anica Mikuš Kos, dr. med.: Psihosocialne spremljave specifičnih učnih težav
- Tanja Černe: Spodbujanje začetnega branja pri otrocih, ki imajo specifično motnjo branja in pisanja (disleksijo)
- Prof. Phdr. Zdeněk Matějček, Prague, Czech Republic: Specific Learning Disabilities – Past, Present, Future (angleški jezik)
- Gregor Skumavc: Otroci z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami – opisni profil
- dr. Gavin Reid (avtor seminarja): Zapiski s seminarja “Ocenjevanje SUT” – pripravili Pačnik Milena, prof.def. in Meta Eržen, prof.def.
- mag. Suzana Pulec Lah: Otrok s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo v razredu – pedagoška praksa in izzivi
- Mari Dobnik Žerjav, uni.dipl.psih.: Pogled iz prakse ali Janez ima prav
- dr. Lidija Magajna, dr. Marija Kavkler, doc.: Primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
- prof. dr.Pol Ghesquiere, Universiteit Leuven, Belgija: Behavioral problems in children with specific learning disabilities (angleški jezik)
- Jana Švagan, Katja Kojnik, Vernesa Pašič, Darija Volavšek, Zorka Miličevič, Andreja Pogorevc: Posebna rožica – Planika
- dr. Lidija Magajna: Mladostniki in odrasli s specifičnimi učnimi težavami – kritični dejavniki za učinkovito učenje in življenjsko adaptacijo
- Jolanda Jakofčič: Lisica gleda grozdje, pa pravi: “Ah, saj je prekislo!”
- Adela Lavrenčič, Hermina Bavčar: Branje – pomembna sposobnost
- Mira Kramarič, prof.: Tudi z učenci s specifičnimi učnimi težavami se da…
- mag. Milena Košak Babuder, mag. Suzana Pulec Lah: Šola za otroke s specifičnimi učnimi težavami Abingdon House School v Londonu
- Mojca Klug: Čas je za igro
- Katarina Kesič, prof. def.: Vsak po svoje – uspešnost kognitivne metode za izboljšanje branja pri petih različnih učencih
- Katarina Kesič, prof. def.: Okrogla miza o disleksiji
- Maja Kenda: Ugotavljanje učnega stila pri učencu z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
- dr. Marija Kavkler: Zgodnje odkrivanje otrok s specifičnimi učnimi težavami
- dr. Marija Kavkler, doc.: Ustvarjanje pogojev za razvoj potencialov otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami
- Marko Kalan: Vedenjsko-kognitivna metoda branja
- Andreja Gamser: Tranzitna mapa- dokument v pomoč učiteljem ob prehodu učencev s posebnimi potrebami v novi razred
- dr. Mirko Galeša: Individualizirani učni načrt in individualizirani program
- Ana Petelin: Tabor v Elerjih
- Prof. dr. Marta Bogdanowicz: Awareness, recognition, remediation of dyslexia and rights of dyslexic pupils in Poland (angleški jezik)
- Milena Košak Babuder, prof. def.: Vseevropska konferenca o disleksiji
- Helena Čreslovnik: Dispraksija v srednji šoli
- Helena Čreslovnik: Dijaki s specifičnimi učnimi težavami in dodatna strokovna pomoč
- Martina Opaka: Zgodbica o specifičnih učnih težavah pajka Bertija
- Olga Balkovec: Šola po meri otroka ali osebne izkušnje z integracijo otroka s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo
- prof. Carol Aubrey: Principles, processes and the promotion of good practice in early childhood education (angleški jezik)
- Marko Kalan: Vedenjsko-kognitivni program za izboljšanje branja
- Marko Kalan: Pravila za oblikovanje programa (vedenjsko-kognitivne metode branja)
- mag. Nada Anić: Bihevioralno kognitivni pristup razumijevanju specifičnih teškoča u učenju (STU) ihevioralno kognitivni pristup razumijevanju specifičnih teškoča u učenju (STU)
(Skupno 6.372 obiskov, današnjih obiskov: 1)