Iz uvoda:
Knjigo pišem kot mama, ki se skupaj z osemletnim otrokom spoprijema s številnimi izzivi specifičnih učnih težav. Te so za razliko od splošnih učnih težav nevrološko pogojene. Razlike v delovanju osrednjega živčnega sistema vplivajo na to, da možgani drugače predelujejo informacije. Za težjo obliko specifičnih učnih težav uporabljamo tudi izraz primanjkljaji na posameznih področjih učenja. Sem spadajo tudi neverbalne specifične učne težave (NSUT), ki so manj znan nevrološki sindrom. Sestavljajo ga določeni primanjkljaji in tudi določena močna področja. Osnovni primanjkljaj se kaže na neverbalnih področjih: motorika, sposobnosti vidno-prostorske organizacije in socialne spretnosti. Neverbalne specifične učne težave so očem skrite učne težave, ki so pri nas malo znane, tudi literature o njih v slovenskem jeziku je zelo malo. Uničujoče so lahko zato, ker se ne kažejo samo kot učne težave, ampak vplivajo na vsa področja življenja. Otrok z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami bo postal odrasla oseba z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami. Namen knjige je dati otrokom in mladostnikom čim boljša izhodišča, da se bodo lahko tudi kasneje kot odrasli uspešno naučili živeti s temi težavami.
Cena: 15,00 EUR (za člane društva Bravo 13,00 EUR)
(Skupno 1.392 obiskov, današnjih obiskov: 1)